Thursday 13 February 2014

Prace chwilowo zawieszone

Witam wszystkich- pragnę poinformować osoby piszące do mnie (dziękuję im za zainteresowanie) iż blog nie umarł, co więcej z każdym dniem mam jeszcze większą chęć zrobić cokolwiek czym mógłbym się pochwalić. Wszak pędzla czy skalpela nie miałem w ręce już prawie miesiąc.
Niestety, obecnie czas sesyjny nie pozwala mi na to- co najmniej do 24.02 nie przewiduję żadnych wpisów, bo i na robienie czegokolwiek modelarskiego nie ma czasu.

W ramach zapowiedzi mogę zdradzić:

  • dokończenie chimery
  • 2 gryfne bazyle
  • większa bitwa X-wing

No comments:

Post a Comment

I'm absolutely okay with linking to my pics or posts, as long as you provide the source. I pay close atention to copyrights, but if you find copyrighted material on this blog, write to me and I'll remove it ASAP.
Linkowanie moich zdjęć czy postów jest absolutnie okej, tak długo jak zostanie podane ich źródło. Zwracam baczną uwagę na prawa autorskie, ale jeśli zauważysz na tym blogu materiał chroniony, napisz do mnie a zdejmę go jak najszybciej.