Saturday 23 September 2017

Quick Comissar / Szybki Komisarz

Poprzedni projekt (wilki do Space Wolfów pomalowane w 3 wieczory) pokazał mi że takie szybkie pomalowanie jednej-kilku figurek to naprawdę świetna odskocznia od znużenia kilkutygodniową robotą. Efekt? Komisarz skonwertowany i pomalowany w 4 wieczorodni.
Byłyby trzy, ale lakier matowy zrobił mi psikus :( 

Previous project (wolfes for Space Wolves army painted in 3 evenings) has shown me the joy and benefits of taking a short, few days breaks from main, weeks-long project. This time, the effect is second Commissar, converted and painted in 4 evenings.
Should be done in 3, but matt lacquer rebelled :(










 


 

Zdjęcie rodzinne :)
Family photo :)



Can he be painted better? Yeah, of course. But that would take one day more, wouldn't it? :-P


2 comments:

  1. Jak na szybko, to bardzo dobry. Szczególnie obudowa pistoletu i miecza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szary, nuln oil, linering jasnym szarym. kilka minut roboty :-P
      zielony mi nie wyszedł, linering jest za ciemny, ale nie chce mi się tego już poprawiać, trzeba popchnąć następne malowanie :)

      Delete

I'm absolutely okay with linking to my pics or posts, as long as you provide the source. I pay close atention to copyrights, but if you find copyrighted material on this blog, write to me and I'll remove it ASAP.
Linkowanie moich zdjęć czy postów jest absolutnie okej, tak długo jak zostanie podane ich źródło. Zwracam baczną uwagę na prawa autorskie, ale jeśli zauważysz na tym blogu materiał chroniony, napisz do mnie a zdejmę go jak najszybciej.