czwartek, 6 listopada 2014

Millenium Falcon Repainted!

W końcu po ponad pół rocznej przerwie zabrałem się za kończenie Sokoła. Muszę przyznać że trzeba było mu poświęcić więcej czasu niż się spodziewałem, ale wydaje mi się że efekt końcowy jest tego wart :) Szczególnie w połączeniu z resztą mojej eskadry.
Finally, after half year pause I've forced myself to finish this Falcon. I must admit that this ship took more efforts to finish that I initially thought, but it seems that final result was worth it :) Particularly with the rest of my squads.







Schemat malowania identyczny jak w przypadku poprzednio prezentowanych myśliwców, jak również użyte przeze mnie farby. 
Zdecydowałem się także na zmianę orientacji kabinki- ta trąbka z boku nawet w filmie wyglądała dla mnie idiotycznie. Teraz wydaje mi się że wygląda bardziej sensownie (przynajmniej nie tak łatwo trafić ją w walce zabijając załogę).

Painting scheme as well as paints used are the same I've used for mine fighters. 
I also decided to change cabin's orientation- this side cockpit even in movie looked quite idiotic to me. Now it makes much more sense (at least it's not so easy now to shoot it killing ship's crew).













Spód kadłuba:
Hull's bottom section:





Eskadra w gotowości!
Squadron combat ready!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczny za linkowanie moich zdjęć czy postów, o ile zostanie podany link do źródła.
Wszystkie grafiki zostały użyte w celach reklamowych lub poglądowych, nie czerpię dochodów z ich wykorzystania. Jeśli nie chcesz aby twoja grafika tu była, napisz do mnie.

It'll be great if you link mine pictures or posts, as long as you provide link to source.
All graphics are used for advertising, educational or demonstrative purposes and I do not have any financial profit from using them. If you don't want your graphics to be here, write to me and I will remove it asap.